tasha lai yang tulen

Thursday, September 24, 2009

RAYA KETIGAKU>>>>>> ^^

today adalah raya ketiga.apa ayat aku nie.mcm budak skolah ja.ok2.next. teman eman p cr tcket blk kl at jeti but tutup la plak plusliner tu so we went off to Gurney Plaza sbb eman nk beli kasut for his sis.dh smp tu cr la kedai nose.try2 kasut yg nk beli then meet mummy at GSC then went down to food court makan.

after makan,ikut eman g parking lot sbb he say he got sumthing for me.heheheh.=) i dapat anak! anak ikan emas! so cute.n confession has been made. wee....im SOOO HAPPY.been smiling till abis tgk movie Tsunami with familia. hahaha.gila angau beb.

total tcket mummy bought was 16tcket for Tsunami movie.wah gila lawak movie tu awal2...xdak pon batang idong tsunami but after tat moment2 half and hour b4 finish..daymn stupid Tsunami buat aku nanges.dh la aku nie gila sensetip,sedih sikit nanges.seb baek eman xtgk skali klu x nmpk sudah muka buruk aku nanges.hahahah.=)

we went off from Gurney around 9sumthing.tergedek2 aku lari kat keta sbb nk tgk ikan emas aku.huh.seb baek idop lg.ksian dia.tu pon dh nk nyawa2 ikan.takot gila aku...so after cr kedai yg we all always go,dh tutup la plak so xjd,so smua went to tokwan house dok lepak2 sembang.then after tat round midnight br p mkn rmi2 kat kedai nearby beach.GILA XSEDAP!!! TOBAT aku xp dh kedai tu! dl kedai tu gila mmg sedap,dh tukaq owner.dh la service mcm taik.bengong mcm xphm bhsa melayu.sorry.aku mmg xpuaih aty...mintak cili potong bg sambai belacan.xka bangang?nasi dh nk abis br nk bg cili ptong.dh tu ckit lak.msk celah gigi ja.hhahahaha.

hari ni adalah tarikh keramat for me..22/09/2009....kan turtle?? agaknya TUHAN dgq doa aku slama nie.maybe this is it. =) tei amor turtle...^^

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home