tasha lai yang tulen

Monday, November 2, 2009

hormone OH hormone!!!!


aku benchik kau hormone...arrghhh! ang punya pasai aku kena dok mcm pmpn gila mengkrekotkan diri atas katil tanpa suara selain suara ARRGHHH!! sakit la bodo. well kena la dia visit aku setiap bulan tanpa henti dan bosan. itu memang xdapat dinafikan.

aku gagah jgk nk new post sbb aku dh xtaw nk buat apa atas katil nie.sat skt sat xskt.sat tu skt sampai tahap rs mcm nk kuaq anak sorang. pttlah SYURGA tu dibawah tapak kaki ibu..apa kena mgena lak nie.aku dh mula mrpek. disini aku menulis post nie smbil makan laksa dan secawan kofi kacip fatimah dan dimana DIET ini sgt xsihat bagi aku sekarang nie.awat la ang nie ssh dgq ckp tasha oiii.....


YA ALLAH...sakitnya Tuhan ja taw. rs mcm nk ambik pisau n toreh2 perot aku n kuaqkan binatang yg menyebabkan kesakitan itu. pain...plis go away...plis...im begging u..plis..
T_T



*******ubat menstrual pink tu mmg xberkesan bg aku!! daymn it. T_T********

2 Comments:

Blogger tasha lai yang tulen said...

merah merah merah

November 2, 2009 at 9:10 PM  
Blogger Aiman Zafir said...

sabar k syg? i here tau..even i far away from u, i always be there for u k? =)

November 3, 2009 at 2:49 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home